Výlučnost, nezaměnitelnost a vynikající tradice Vincentky z ní učinily produktový fenomén označovaný jako „lék našich babiček" doporučovaný ústním podáním, doporučením lékařů nebo známých či blízkých osob. Dřívější způsob tradičního předávání osobní zkušenosti „z generace na generaci„ vyžadoval v souvislostech s rozvojem aktivního životního stylu a působení na mladší generaci „revitalizaci", osvěžení a omlazení značky aniž bychom se zbavili oněch klasických, osvědčených a generacemi potvrzených předností a kompetitivních výhod. To byl také důvod pro realizaci komunikační kampaně.
Produkt se vyznačuje stabilní odbytovou situací na domácím trhu, rozšiřováním portfolia derivátů (nosní spreje, sirupy, zubní pasty, pastilky) a postupným nárůstem exportu. Zatímco povědomí o Vincentce jako přírodní léčivé vodě je vžité a vysoké, povědomí o kompletním portfoliu derivátů vyráběných z této vody zatím nedosahoval potřebné úrovně. Jednou z nejvýznamnějších změn v naší komunikaci tak byla proměna ze sezonního produktu na společníka a přítele pro všechna roční období.
Dříve Vincentka jako typicky sezonní produkt zaznamenávala nejvyšší prodeje po nástupu chřipkových epidemií a nachlazení na podzim a v zimě a alergických reakcí na jaře. Tato situace se díky nové strategii postupně mění. Na jaře nám pomáhá překonávat jarní únavu, v létě všem, kteří sportují a aktivně využívají volný čas, pomáhá regenerovat dodáním potřebných solí a minerálů, na podzim a v zimě vytvoří hráz proti virům, bacilům, dýchacím problémům i nachlazení. Vincentka se stala přítelem rekreačních i špičkových sportovců a také umělců, kteří dbají o své hlasivky a dobrou kondici. Je uznávaná a doporučovaná lékaři. Kromě tradičních a věrných příznivců, těhotných žen a maminek s dětmi je Vincentka vyhledávaným společníkem všech, kteří dbají o své zdraví.
Createam se ujal komplexního řešení komunikace Vincentka s následujícím záměrem a cílem:
Zvýšit povědomí o Vincentce jako součásti nového životního stylu, ideálním gastro doplňku a produktu s preventivními i léčivými účinky
Zvýšit povědomí o širokém portfoliu výrobků
Zvýšit povědomí že jde o rodinnou firmu, záruku stability a uchování kvality výrobků
Zvýšit prodeje ve tradičně slabších sezonách (jaro, léto)
Osvěžit značku, dodat jí sexappeal tak aby byla relevantní a atraktivní pro mladší generaci aniž bychom rezignovali na tradiční hodnoty s ní spojené
Prezentovat firmu Vincentka jako zákaznicky orientovanou společnost s moderním výrobním zázemím, která se díky přírodní povaze svého výrobku chová přátelsky k přírodě a životnímu prostředí vůbec
Prezentovat Vincentku v kontextu léčivého procesu a osobitého stylu lázní Luhačovice
Výsledky, kterých Vincentka dosahuje potvrzují, že strategie a zaměření komunikace, kterou Createam ve spolupráci s klientem realizuje jsou správné