FENOMÉN VINCENTKA

Výlučnost, nezaměnitelnost a vynikající tradice Vincentky z ní učinily produktový fenomén označovaný jako „lék našich babiček" doporučovaný ústním podáním, doporučením lékařů nebo známých či blízkých osob. Dřívější způsob tradičního předávání osobní zkušenosti „z generace na generaci„ vyžadoval v souvislostech s rozvojem aktivního životního stylu a působení na mladší generaci „revitalizaci", osvěžení a omlazení značky aniž bychom se zbavili oněch klasických, osvědčených a generacemi potvrzených předností a kompetitivních výhod. To byl také důvod pro realizaci komunikační kampaně.

Produkt se vyznačuje stabilní odbytovou situací na domácím trhu, rozšiřováním portfolia derivátů (nosní spreje, sirupy, zubní pasty, pastilky) a postupným nárůstem exportu. Zatímco povědomí o Vincentce jako přírodní léčivé vodě je vžité a vysoké, povědomí o kompletním portfoliu derivátů vyráběných z této vody zatím nedosahoval potřebné úrovně. Jednou z nejvýznamnějších změn v naší komunikaci tak byla proměna ze sezonního produktu na společníka a přítele pro všechna roční období.

Dříve Vincentka jako typicky sezonní produkt zaznamenávala nejvyšší prodeje po nástupu chřipkových epidemií a nachlazení na podzim a v zimě a alergických reakcí na jaře. Tato situace se díky nové strategii postupně mění. Na jaře nám pomáhá překonávat jarní únavu, v létě všem, kteří sportují a aktivně využívají volný čas, pomáhá regenerovat dodáním potřebných solí a minerálů, na podzim a v zimě vytvoří hráz proti virům, bacilům, dýchacím problémům i nachlazení. Vincentka se stala přítelem rekreačních i špičkových sportovců a také umělců, kteří dbají o své hlasivky a dobrou kondici. Je uznávaná a doporučovaná lékaři. Kromě tradičních a věrných příznivců, těhotných žen a maminek s dětmi je Vincentka vyhledávaným společníkem všech, kteří dbají o své zdraví.

Createam se ujal komplexního řešení komunikace Vincentka s následujícím záměrem a cílem:

Zvýšit povědomí o Vincentce jako součásti nového životního stylu, ideálním gastro doplňku a produktu s preventivními i léčivými účinky

Zvýšit povědomí o širokém portfoliu výrobků

Zvýšit povědomí že jde o rodinnou firmu, záruku stability a uchování kvality výrobků

Zvýšit prodeje ve tradičně slabších sezonách (jaro, léto)

Osvěžit značku, dodat jí sexappeal tak aby byla relevantní a atraktivní pro mladší generaci aniž bychom rezignovali na tradiční hodnoty s ní spojené

Prezentovat firmu Vincentka jako zákaznicky orientovanou společnost s moderním výrobním zázemím, která se díky přírodní povaze svého výrobku chová přátelsky k přírodě a životnímu prostředí vůbec

Prezentovat Vincentku v kontextu léčivého procesu a osobitého stylu lázní Luhačovice
Výsledky, kterých Vincentka dosahuje potvrzují, že strategie a zaměření komunikace, kterou Createam ve spolupráci s klientem realizuje jsou správné

who sells the best custom 510 drip tip holds on its desire for premium quality standards.cheap rolex day date ii 218238 reloj automatico para hombre de oro amarillo de 41 mm for many years.